Sunday, August 15, 2010

Warisan Wanita Melayu

Tema: Warisan Wanita Melayu
Talent: Fadhlina
Lokasi: Kuala Muda Kedah & Lakeview Garden, Pulau Pinang
Tarikh: 1 Ogos 2010

Shot bersama Matlan a.k.a Mazlan Yusof (http://www.lensa-cinta.blogspot.com/). 

Antara shot talent/portraiture terawal aku.  Banyak kelemahan yg masih perlu diperbaiki.  Satu bidang yg asing bg aku tetapi sebenarnya aku sudah diajar asasnya secara tidak langsung semasa kat universiti dulu.  

Bakat?  Ermm..aku pun tak tau sama ada aku berbakat ke tak dlm fotografi ni.  Soalan sukar utk aku jawab, yg ada jawapannya adalah org yg menilai foto tersebut.  Sama ada aku berbakat ke tak, bergantung kpd penilai foto2 yg aku shot, sama ada boleh menggapai sudut emosi penonton foto ni ataupun tak.   
































1 comment:

  1. nice editing faizull...nanti klu ada masa ajar aku cara buat custom album tu...

    ReplyDelete