Sunday, July 31, 2011

Contoh Custom Album & Produk-produk dalam Pakej ShutterArtPhotography

      Ramai yang bertanya kepada saya apakah itu "custom album" dan bagaimanakah rupanya "custom album"?  Atas permintaan, "post" saya kali ini akan cuba menjawab persoalan2 tersebut dgn caranya yg tersendiri.  Saya tidak mampu utk menghuraikan dgn perkataan dan menjawab segala persoalan sebahagian besar drpd org2 yg bertanya hanya dgn bercerita melalui telefon.  Jadi, harapan saya adalah foto2 dlm post saya kali ini boleh memberi gambaran bagaimanakah rupanya "custom album" dan membantu anda membuat pilihan.

1. Custom Album ("Cover Album" - Kayu) - Gambar dicetak diatasnya.
2. Custom Album ("Cover Album" - Kulit)
3. DVD Cover - sarung DVD utk softcopy semua foto semasa "event". 
 4. Beg Kulit utk letak "Custom Album atau Sticky Album"


 Foto diatas: Contoh custom album yg berukuran 8x12 inci.



Foto Diatas: Contoh Custom Album yang mana "Cover Belakang" nya dibalut dengan kemasan kulit yg bercorak. 

Foto Dibawah: Poster Frame - foto yg dilekatkan pada frame kayu.  Permukaan dilindungi dgn lapisan "Laminating" utk melindungi foto drpd lembapan. Poster frame yg ditunjukkan pada foto dibawah berukuran 10x15 inci.  Tempahan untuk poster frame yg lebih besar juga boleh dilakukan. Anda juga boleh memiliki satu foto frame eksklusif yang berukuran 16x24 inci & 24x36 inci dgn harga yg berpatutan. 

Semoga "post ringkas" saya kali ini mampu memberi gambaran yg lebih jelas kpd pasangan2 yg ingin mencetak detik2 berharga mereka nanti. 

Bak kata pepatah Inggeris " Time Fade, Memories Lies".

Tidak kira semahal atau semurah mana pelamin, meja pengantin, baju pengantin atau semeriah mana majlis perkahwinan kita nanti, hanya ada satu saja yg mampu membantu kita utk mengingati semua itu: iaitu "kenangan yg dicetak".  Setiap detik yg berlalu pasti dikenang.







































No comments:

Post a Comment